12.19.2004

De relax

Des del 10 de desembre que estic parat. Intente relaxar-me i disfrutar de la crisi però m'està resultant molt més difícil que no pensava.
L'endemà feiner (el 13) em vaig deixar caure pel Servef i em vaig emportar la primera alegria: [es que estamos de traslado y no van los ordenadores, vuelve al viernes]. Divendres (17) torne i arregle papers: les nòmines, la quitança, els contractes, el llibre de família, el carnet, la llibreta del metge, la llibreta del banc, el certificat d'empresa, la carta de comiat...
Dissabte vaig fer teràpia: vaig anar al Carrefour i al FNAC i no vaig comprar res. Al Carrefour va ser divertit: havia decidit (abans de la traca) comprar-me un portàtil i pagar-lo a terminis. Vaig anar i em diuen: [tienes que traer la última nómina]. Com collons saben que és l'última?
No res. M'agrada pensar que he encetat el bloc només per donar-me el gust de tancar-lo el dia que tinga, de nou, un treball amb nòmina. Ara tot seran faenetes a deshores i facturades per veïns i familiars.
Això, com diu l'Ashleigh Brilliant: [try to relax and enjoy the crisis].