12.31.2004

De revistes (II)

Heu comprat mai una revista d'autoajuda? Ahir quan passejava vaig topar amb un quiosc i entre tant de paper del cor i d'informàtica n'hi havia una que no havia vist mai: Psicologia pràctica. És molt semblant a les d'aprimar-se: una xica guapa en la portada i tipografia tipus Cosmopolitan. No vaig poder fullejar-la (estava penjada a un aparador amb vidre) i no sé si fer una desiderata en la biblioteca municipal. També tenien Emprendedores amb una guia completa per a fer tots els pagaments (i que no se te n'oblide cap) si ets autònom. N'hi havia milers (de revistes): de caçadors, de corredors d'atletisme, de cotxes, de viatges, d'humor, de política, de xiques, de xics... però jo només tenia ulls per a la de Psicologia. Els dubtes m'assalten: els articles conten com a publicacions per als professors d'universitat? Quin prestigi té? La tindran en la sala d'espera els terapeutes de la cosa? És competència deslleial?
(...)
Avui és l'últim dia de l'any. Me'n vaig al FNAC a triar el regal de demà (és el meu aniversari). Seguint amb la tònica aniré directe i de cap a la secció de clàssics de la psicologia: ¿Quien se ha llevado mi queso, etc.?, La bona sort, o si tinc el dia valent tiraré per la novel·la i agafaré Felicitat (r) de Will Ferguson.