12.23.2004

De revistes

M'he comprat el Marie Claire. Ho faig sempre. Ha sigut l'única revista que ha sobreviscut a la retallada pressupostària postatur. Este mes (gener 2005) ve un publireportatge de la família Farruco: "El llanto de la Farruca". I una frase: [... lo que está pasando es un crimen. Lo veo un crimen porque están matando a una persona en vida. Y para la otra persona ya no hay vida, pero para mi hijo sí. Sólo tiene 22 años].
No m'ha agradat. No m'ha parat bé. He buscat l'equivalent de la dona de Benjamín Olalla, el mecànic sevillà que va ser atropellat pel ballaor. No hi era. He volgut deixar-ho estar i continuar llegint i mirant la revista però no m'ha fet profit ni l'article de Buenafuente. Llàstima de 3,95 euros.
(...)
També m'han enviat la revista de lletres L'ILLA que edita Edicions Bromera. La revista és gratuïta, només cal demanar-la. Entreu al web de Bromera i la busqueu. En el número d'este mes hi ha un article interessant de Joan Portell Rifà sobre el buit que pot haver en la literatura infantil després de Harry Potter. Que no patisquen. El buit l'ompliran ben omplit. La meua nebodeta (de sis anys) tenia molt clar quin regal volia per als reis mags: el Hamtaro per a la Gameboy Advance.