1.04.2005

De cuina

No heu pensat que cuinar és més econòmic que anar a teràpia? Estic a l'atur i un amic m'ha recomanat que cuine. L'amic és psicòleg i m'ha dit que cuinar em resultarà més econòmic i més enriquidor que anar a contar les meues penes a un professional de la cosa mental. M'he aplicat a la cosa i des de fa uns dies mire l'Arguiñano, l'Ismael Prados i el Jamie Oliver per les teles. També he recuperat un llibre que vam comprar fa un parell d'anys: molt de gust, cuina saborosa per als que treballem, de Carme Puig Rodríguez i Carme Puig Fabregat. No faré cap broma sobre el títol, però la primera recepta és canapé de caviar... ha de ser per als que treballen molt molt i guanyen també molt molt.
El cas és que esta nit m'atreviré amb alguna cosa: vull fer una amanida del Carib, plat gens difícil de preparar però que fa trontollar el meu diccionari: dacsa, margallons... uf! A casa diem panís (dacsa, blat de moro) i palmitos.
Estic de redescobriment de blogs xulos: avui m'he llegit quasi tot el Flux i el d'Antonio Gálvez.