1.25.2005

De la llengua

Encara no us havia parlat de la llengua? Mira, ja tocava. Després de dos mesos sense fer-ho corria el perill de no ser un autèntic weblogger valencià: preocupat pel nom, per l'ús i per lo que faça falta.
Malgrat tot, ací al sud no fem (o sí) campanyes tan sucoses com les del nord. De moment, encara anem pel clar que sí (de la Gene) i el de la Universitat en valencià (obvi). Mentrestant, jo he assumit la presidència d'esta la meua comunitat de veïns i he ficat al suro d'anuncis un cartellet que diu: Per favor, no fumeu en la porteria i en l'ascensor. Ja m'he creuat amb un veí (fumador i altres coses) que diu que com està en valencià que no ho entén. Tot això dit (i parlat) en la llengua de Jaume el Barbut. Ai, no em faran dimitir. Una vegada que tinc el poder no pense soltar-lo fins al 31 de desembre.
(...) La meua dona diu que estic ociós. Que ara quan tinga faena (gràcies Juli) ho agrairà el veïnat.
(...) Dues recomanacions de weblogs. Dissidències (que està molt bé) i insolències (que també està molt bé).