1.12.2005

Del Buenafuente

Us va agradar el programa de Buenafuente? A mi encara em dura (és quasi migdia) el somriure. Mira, m'he alçat encantat de la vida. No me'n vull recordar ni que estic a l'atur, ni que ma filla està malalta des del dia de reis (aaaggghhhh!), ni que la meua dona ahir va perdre tota la vesprada parlant amb un senyor que volia música clàssica al web de l'empresa. I és que anit ho vam passar molt molt bé. Esclar que trobava a faltar que parlara en català...només faltava, però què voleu, és com Torrent (Ferran) que tot el món té dret a un canvi. I que les llengües no fan la cosa. I la cosa va estar molt molt bé. També ho diu el crític del diari El Mundo amb una frase genial: [ ¿Humor catalán? Para nada. Humor inteligente en forma de televisión imaginativa, elaborada y sorprendente]. La canya. Ens vam quedar fins al final i això que el programa va ser dels típics típcs: només faltava el Rubianes. Ja hi anirà. També esperem amb ganes al Follonero.
(...) Sobre Torrent (Ferran): el dia 1 em va regalar el nou llibre. L'he llegit d'una sentada. Literal. De segur que hi haurà opinions per a tots els gustos. Com el Buenafuente, vés. Jo ho vaig passar bé. Un bon regal.
(...) Avui parlen a este blog d'un dels meus grups favorits: Antònia Font.