1.18.2005

Dels canvis d'humor

Quantes vegades canvieu d'humor durant el dia? Jo ahir vaig passar de la desídia habitual de l'aturat a l'eufòria perquè potser tindria un treball. Vaig acabar esclafat d'abatiment en desconfirmar-se la notícia. Un pensament: durant les hores que vaig creure que hauria de tornar a matinar vaig notar, fins i tot, un canvi d'humor en la gent que m'envoltava. És com si el meu nerviosisme haguera contagiat el meu entorn. Bé, al final del dia la vida em va tornar a mostrar la cara fosca. Ara el meu estat d'humor és de preocupació: em preocupa com s'evaporen els euros.
(...)Entrevista moderna al Tenta del 14 de gener a Zoe Berriatúa (África···Hot milk). Una frase: [Soy de la generación de los desgraciados, esas jóvenes promesas del cine español a las que nos reconocen pero no tenemos para pagar el piso.] A mi ni em reconeixen pel carrer. I si reconec algú, canvie de vorera.