2.23.2005

De les llegendes urbanes

Això de les llegendes urbanes, què és? El problema de la vida real és que no pots dir que facen clic ací. O que ho busquen al Google. La gent vol respostes immediates i gratis. La pregunta és del meu amic J. Estem al pub i ja hem parlat del Chelsea, de la Juve i del referèndum. Diu que han dit alguna cosa hui en la COPE i que no l'ha quedat clar. I que si li ho puc explicar, jo que tinc Internet. Jo l'únic que tinc a mà és El País. Bingo. Trobe les declaracions d'un empresari del tèxtil mexicà (Miguel Zavala) que ha vingut a la terra de les flors, de la llum i de l'amor a fer un doctorat en la UPV: [en algún puerto de Asia los trabajadores suben a un barco que tiene líneas de producción, durante el trayecto realizan las prendas y cuando llegan al puerto de destino las entregan]. Glups.
(...) Ja feia temps que no recomanava blogs. D'una tacada, tres:
Cocainne, weblog de David Vegas, acabadet de renovar.
Notes al marge, weblog de Carles Miró.
Una temporada en el infierno, weblog de Juan Pedro Quiñonero.