2.17.2005

Del futbol als bars

També mireu el futbol als bars? Esta setmana o ho arreglen o ho tindreu ben negre. Segons els benintencionats d'El Mundo, més de 12.000 bars es queden sense el futbol de pagament del digital plus. (Si els deixaren, dirien per culpa de Digital +). Això són 932 bars valencians, 2.036 de més amunt i 659 de Baleària sense futbol televisat. Marededéu. I esta setmana qui juga? El Madrid i el Barça, per descomptat. Els altres no hi compten. Si vas pel carrer i escoltes GOOOL, és que és el Barça o el Madrid. Ací a al sud, el València no alça massa passions. Un poc com el Bilbao. Té seguidors (el meu pare és del València, per exemple, i tinc un cosí del Bilbao), però no produeixen aglomeracions als bars. Són, un poc menys gregaris. Lo sufren en silencio.
El meu sogre té instal·lada una parabòlica (ell i jo li diem "la parabòlica dels morets") que rep Al-Jazeera i fan tots els partits de lliga. Els retransmeteixen en àrab. No vol posar la ràdio perquè van uns segons per davant i clar, això talla el rotllo. Total que diu que els veu amb el volum baixat, i em confessa: [igual que els partits de Canal 9, no suporte els comentaris que fan]. El meu sogre és del Barça. I diu que no l'agrada vore el futbol als bars. Diu que la gent discuteix massa. I que no entenen de futbol. Total, que esta setmana aniran tots a cal meu sogre.