2.20.2005

Del meu no

Ja heu votat? Jo he votat que no. El meu pare no ho ha fet (votar): des que és un jubileta està apàtic i castigador alhora. Ma mare ha fet de no-votant consort. En el dinar m'han preguntat per què votava i per què votava que no. I jo he tirat de manual: [perquè esta constitució reforça el centralisme dels estats, no impulsa l'Europa social, no reconeix drets fonamentals com el del treball, el de la salut o a un habitatge digne, no es garanteix la defensa dels serveis públics, no renuncia a la guerra i obliga a què els estats de la UE augmenten la seua capacitat militar, perquè retrocedeix en el laïcisme a l'escola i a la societat, perquè el valencià/català o comvulguendir-li té un reconeixement insuficient].
No he convençut ningú. No els importa. Jo he abaixat el cap i he anat a votar. I he perdut. Com sempre. Des que vote que no he guanyat mai. Locals, autonòmiques, estatals, referèndums. Tot. Si voleu saber els resultats d'unes eleccions, pregunteu-me a qui votaré. De segur que perden.