2.09.2005

Del valencià i el català

I vosaltres què en penseu d'això? Mira, jo com al programa del Buenafuente: [que manera más tonta de gastar el dinero]. Els homes, les dones i la resta de membres de l'Acadèmia han dit que bla, bla, bla, bla, bla i, jo ràpid he anat a veure què diuen en El Mundo i, efectivament, són la mateixa cosa el valencià i el català. He mirat El Mundo perquè a Vilaweb ja fa molts anys que ho diuen. No calen explicacions. Sou ben listos vosaltres.
Estic content perquè ja li puc enraonar al meu sogre que últimament em preguntava si valencià i català són la mateixa cosa. I també als meus pares (que últimament només els regale disgustos), i als amics que no són del gremi de la policia lingüística quan sopem, que és un tema que sempre ix quan ja no saben de què parlar.
Esta nit quan s'acaben Aquí no i el Buenafuente llegiré un parell de línies de Joan Fuster com a subtil homenatge a esta colla de valents que avui (uyy, no sé si serà adequat això de barrejar huis i avuis) han decidit que parlem la mateixa cosa. Fet que porten afirmant (per escrit) totes les universitats valencianes i totes les acadèmies del món. Bé, segur que demà ixen els senyors de sempre dient (en un castellà impecable o en el seu vergonyós valencià) que bé, això de la unitat no és tan important. Que el que realment importa és l'aigua que els catalans (uyyy que malos) no ens volen donar. I que hem de votar que sí. A tot.

1 Comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

reset allwritten cooked guei europa cart legally rewrite grademusicah conducive indian
lolikneri havaqatsu

7:42 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Tornar a la portada