3.06.2005

Del cap de setmana

Este cap de setmana ha sigut intens. Divendres de vesprada i dissabte de matí vaig impartir un curs de PowerPoint 2003 a Esecav per a un grup d'arquitectes tècnics. Molt bé. Molt bon rotllo i trobe que van aprendre molt. Mentalment m'ha vingut molt bé. Com les traduccions que he fet per a PUV. Dissabte de vesprada vaig renovar una mica el web personal que tinc, encara, assignat en la universitat. M'he fet un espai a Flickr per a penjar fotos i he fet un xicotet web de fotos usant el simpleviewer. La majoria de les fotos que tinc són de ma filla. Normal, veritat?
De nit vam sopar amb uns amics. Un d'ells va dir (mig de broma) que vol separar-se i portar-se (sic) una cubana (més sic). El Barça va guanyar i el València va fer bé la seua faena.
Hui diumenge he corregut 12 km. Ara mateix faig temps per veure l'últim capítol de Friends.
Els americans van voler matar Giuliana Sgrena com ja van fer amb Xosé Couso. La vida no és una sitcom.